marketing tanácsadás

3 tény, amit valószínűleg nem tudtál a marketing tanácsadásról

Az utóbbi időkben gyakran előfordulhat, hogy egy addig jól menő vállalkozás forgalma jelentősen csökken, aminek több oka lehet. Ilyen esetben a cégvezető legjobb döntése az lehet, hogy marketing tanácsadás szolgáltatást vegyen igénybe, aminek során a szakember komplett, személyre szabott tervet készít. Ez is fontos része a marketing tanácsadásnak. Ugyanakkor ez a szolgáltatás most induló cégeknek is ideális választás. Sokan nem tudják, hogy hol találnak egy kiváló szakértőt, aki tudna nekik segíteni.

Nos, a marketingtanacsadas.hu weboldalon megismerhető egy olyan profi, aki tapasztalt SEO szakemberként több területen is képes segíteni abban, hogy gyarapíthasd a vállalkozásodat. Már több mint 10 éve dolgozik online marketing és SEO szakemberként, tehát szakismeretében, kompetenciájában nyugodtan megbízhatsz. Nemcsak tanácsadást kínál, hanem teljeskörű marketingtervezést és kivitelezést is B2C és B2B cégeknek egyaránt.

Budapesti ügynökségénél jelenleg is több mint 20 ügyfélnek végez aktív keresőmarketing munkát. Miben tud segíteni ez a szakértő? Szolgáltatásai közé tartozik a Google hirdetések és keresőoptimalizálás tanácsadás, promóciók és termékárazások megtervezése, céges online kommunikáció és PR menedzselése, kreatív közösségi médiakampányok kivitelezése, komplex marketing stratégiák kialakítása, valamint szövegírás. Ahhoz, hogy sikeres legyen ügyfelei cégének az online marketing, a SEO 3 alappillére szerint fogja átnézni a szakember a weboldaladat, illetve az eddigi adatokat.

Az első alappillér az on-site, azaz tartalmi SEO, a következő az off-site, vagyis a külső SEO, a harmadik pedig a technikai SEO. A tartalmi SEO-hoz tartozik a szövegírás, kulcsszavak, tartalmi struktúra. A külső SEO nem más, mint a linképítés és az online PR. A technikai SEO pedig a weboldal betöltési sebessége, képek, SSL beállítása, URL-k és átirányítások. A szakértő profi munkájának eredménye kétségtelenül meg fog látszani rövid időn belül. Tehát, ha úgy érzed, hogy a céged nem úgy halad, ahogyan szeretnéd, kérj szakértői segítséget!